BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 8, 2009

Assalamualaikum...................................


haah,lame doh aku ngidam nok wak blog akhirnye siap jugok blog ku yg dop seberapa ini....
jadi semangat nok wak blog nie kehnyer geng2 aku seme wak blog,tergugat gop posen aku niey...huhuhu

jadi tujuan aku wak blog niey bukan nde,sekador nok isi mase lapang yg mane mmg terbuang sokmo.pahtu buleh gop laa kongsi cerite2 hok masok akal n dop masok akal buleh gop wasenyer...hahaha

mende agi aku nok tulis.........??????????erm...
kalu ikot aku niey bukan jenis suke naip,suke bace dll.......mmg pemalas..huahuahua
tp gitu aa dop ahu doh nok wak gape lagi,baik aku wak mende niey ade gop paedoh...nie dop duk tido,bgn pahtu tido...hahahaha.......

k aah.......
setakat nie aa lu,dop ahu doh nok tulih mende agi...nie pown baru post pertame aku jadi xyoh laa panjang2.lame2 kekgi baru tulih panjang agi sapa puah doh nok bace.......kuang3

ok,bye...Assalamualaikum....

0 comments: