BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 29, 2009

My Memories...


ASSALAMUALAIKUM...



Bismillah dimulai,
Lafaz murni menggamit hati,
Agar diberkati illahi,
Duniawi dan Ukhrawi.



Alhamdulillah

kite masih lagi diberi nafas untuk hidup,
diberi ruang mase untuk beramal,
dibukakan pintu rezeki seluas-luasnye,
agar kite beroleh kesenangan dan kebahagiaan,
yang paling penting!
nikmat ISLAM dan IMAN semakin subur,
moge terus subur hingga hari Kehancuran.



Aku sangat bersyukur pade ALLAH taala kerane masih lagi aku diberi segale-segalenye yang ku perlukan,tidak kirelah macam mane sekalipon nikmat yang diberi,ianya adalah anugerah Yang Maha Esa.

Jadi,aku nie bukanlah mahu bermadah-madah tapi sekadar mahu berkongsi kegembiraan anugerah Illahi,berkongsi segale pengetahuan dan semer2 la except somethings........hahahaha


Malam nie aku rase paling bosan tahap dewa sebabnye dunno what to do!so boring!!!jadi ade baik nyer aku menulis or menaip sesuatu,boleh kot menghilangkan kebosanan aku yang terlampau nie.....huhuhu
Tadi aku sempat chat dengan my old friend,mizzi name dyer.Lame doh aku tak berjumpe dengan beliau,aku rase dekat setahun lebih kot.Aku buke fcbook dyer tengok gambar2 yang baru diupload,akhirnye aku dapat jugak gambar kenangan aku yang istimewa punya!!!haha
Gambar atas tu la.......mase tu aku jadi johan hafazan kategori 15 juzuk peringkat negeri....hehehe
Bile aku tengok jer,teringat nolstagia dulu2......ahakz!!siap masuk dalam suratkhabar lagi,abis sekampong riuh.....hahaha.......


Leni,kalau tebok 5 juzuk pown sakit kepale aku......betul kate ustaz aku,
"Mase entum sudah abih maahad,sambong kat tempat laen entum semer akan rase susoh nok ngulang"
leni,entah laa macam mane aku nie.......huhuhu

~The end~


Sekarang nie macam2 bende berlaku,x kirelaa di mane2 tempat sekalipown.Yang aku nak citer pasal ARAB sorang giler seks!!
Mase tu dalam pukol 1230 pagi,aku ajak afiex dan matyie(roomate aku) lepak kat Bayan Snek,sebab ade sorang mamat tu malas dan berat nak pergi(mungkin berat badan kot) lepak sambil minum2.....So,aku bertige pown lepak laa kat Bayan Snek sambil melayan aroma sistawu' dan lahmah berger serta syai.....aku rase pelik dah mase aku tengok mat arab tu,macam tak senang duduk,mate asyik tengok kami bertige..aku pown bagitau kat matyie ngan afiex,

"weh,acu mung tengok arab depan tu,duk tengok ke kiter dari tadi,nok natang ape auu??"

matyie ngan afiex wat bodoh jer,terus belasah sistawu' dengan khusyuk...so aku pown ikut jer laa...lame gak kami lepak,dalam 1 jam kot.tetibe mat arab tu bangun berjalan ke meje kami sambil menghisap rokok,aku pown bajet dyer nie tauke kedai kot,nak tutup kedai dah kot,kami pown angkat kaki pergi bayar kat kaunter......

tibe-tibe................

Matyie kene tahan di mat arab tu....aku tengok matyie sembang dengan arab tu
Yie:"syuff????(ape)
mat arab tu macam x jawab jer soalan matyie....matyie pown angkat kaki blaa ikot aku ngan afiex kat luar.Pahtu aku tengok mat arab tu macam ikot jer belakang,afiex dengan cuaknyer ajak pergi ke rumah pedol,tetibe jer mat arab tu pintas depan kami!!!!
pahtu afiex kate,

"weyh,kiter gi rumah zaki laa!"

kami pown terus ke rumah zaki.Sampai depan pintu gerbang,mat arab tu tahan lagi,kali nie aku ngan matyi,afiex sempat blaa dulu.... pahtu aku ngan matyie pown tanye laa mat arab tu,

"syuff birdak???"kate kami.
"sex....no???"mat arab.

Eh,menatang arab nie,bodo ke ape????!lepas tu aku pon jawab,

"haram,ana muslim,haram!!!"

ditambah kate2 matyie,

"la yajuz"

"sex....no????"
"sex.....no????"
"sex.....no???"
Bangang punye arab!!nie jer ayat dyer duk ulang dari tadi.......ape kejadahnye ajak buat sex????!!dah la muke macam tahik!!!lelaki plak tuu................arggh!!!geli aku tengok muke.....lawa tong sampah lagi!!!!!


Aku ngan matyie pown kate xleh,haram dan sebagainyer,dyer pown blaa.......kami pown berlari laa masuk rumah muslim bile nampak mat arab tu pusing balik........Lege rase hati
Lepak rumah muslim sambil minum syai bihalib,lepas tu baru aku ngan mat yie citer kisah kejadian kat muslim,Ao,Pali,Rehan dan tok dalik..........




So,nie laa first time aku terserempak ngan mat arab giler sex ataupon gay.Apela nak jadi????mujur aku sempat lari.....Yang jadi masalahnyer,dengan aku ngan matyie pown mat arab tu selere??????tak ke bodoh name dyer.......dengan janggut,misai dan jambang ade kat muke aku ngan matyie,ade nafsu jugak ke???????!!!arrggh..........xleh pikir aku macam mane arab nie sekor!!muke dah la hancor...gay plak!!!!


Jadi,berhati-hati la warge dhubat khasnye,sidang pembace amnye,jage diri baik2........kalau x????lingkop laa kiter....hahahahahaha

"Jangan biarkan diri anda diselubungi misteri"

Setakat nie dulu laa aku rase,dah x bosan lagi dah...huhuhu
kiter jumpe lagi!!!!!

BYE-BYE
~SAY PEACE NO WAR~




0 comments: