BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 10, 2009

ASSALAMUALAIKUM...............


SALAM SEJAHTERA AKU UCAPKAN KPD SEME YG SUDI SINGGAH KE BLOG AKU......
Skrg nie aku nk perkenalkan lah serbe sedikit tentang aku.Sebelum tu,aku nk kasi tahu seme org yg aku akan menulis post2 dgn melayu FUSHAH ,tidak lagi ngan 'AMI terengganu krn bukan seme org terenggau bace(aku rase la...hehehe) blog aku niey,thanks to zaki ngan rehan sbb menegur aku...aku x terpikir langsong ttg tu,mujurla ade org tegur...TAPI....aku rase kene campor sket2 kot loghat terengganu krn aku mmg pekat GANU!!kuang3.........

K lah...mcm blog my friends gak,seme ade pengenalan diri dulu..kan3!
jadi disini dgn malu2 mahunyer aku ....................aku..............aku............(nk suke rase nie........hahaha)
name aku mengikot IC AMIRUL FAIZ MANSOR.kad pengenalan xyah ler...wakpe???huhu
pastu aku dulu blajo kat PASTI ALFURQANdi Chendering mase umor 5 tahun sampai 6 tahun,pahtu blaja lagi di Sekolah Kebangsaan Rusila,Marang...abih UPSR aku dapt masok ke KIST(kolej islam sains trg) di Kuala Berang dekat ngan kampong salam...hehehe....blaja disini ler yg ajor aku mcm2,kenangan xleh dilupakan seumor idop aku...huhuhu
abih jer PMR, Alhamdulillah aku dpt tawaran masok ke Maahad Tahfiz ALQuran Trg.mase tu rase sgt teruje, gembire ade mcm2 ade....di maahad lah aku dpt abiskan hafalan 30 juzuk Kalam ALLAH,blaja pasal agame yg mane mmg banyok aku x tahu dulu...huhuhu

Pahtu dpt masok pertandingan hafazan seme,jadi imam terawih la...sedap giler,pitih masok....hahaha(tp niat lillahita'ala.....).kenangan paling manis aku mase jadi wakil M'SIA ke pertandingan hafazan ASEAN,mmg best laa gua ckp same lu seme....xde yg best dari niey....hehehe.
aku blaja di maahad selame 4 tahun,lame kan3??

pahtu aku sambong lagi pengajian aku di bumi anbiya' iaitu Jordan di universiti al-albayt dlm bidang sains kot..hahaha,takde laa aku amik bese2 jer.....tu jer la pasal hidop aku....
xde dh kot.......hmmmmmmmm!

Pasal peribadi tu PRIVATE LAA BRO2 semer,mane leh kongsi....bahaye tu kalu kongsi...hahaha
just simple2 jer aku nk kongsi xleh bnyk2.....kuang3

k laah...setakat niey jer dulu,sebenarnye banyok aku nk kongsi tp kene satu2 ler kekgi xde modal dh,jahanam aku....hahaha
~ BYE-BYE...........~
"SAY PEACE NOR WAR"

4 comments:

anak raja said...

pergh...wakil MALAYSIA tu..tabik spring laa..

hikayatsangmerah said...

haha.............tapi kalah anok raje wei....hahahaha

theqing * said...

name dalam ic amirul faiz bin mansor (kren) ..tapi kenapa orang raamai memanggil anda MERAH?bulehkah anda terangkan sikit tentang itu?

hikayatsangmerah said...

haha...mung laa tukang reke citer....xdoh doh org laen....